dinsdag 12 maart 2013

Mia heeft het licht gezien

En Stan en Senne ook, maar goed, niet elke babynaam leent zich tot een onnozele blogtitel. Veel baby's dus de voorbije weken, die voorzien werden van enkele standaard-kado'tjes. Een geflockt babypakje voor Stan en Senne.


Een vlaggenlijn voor Mia, uit Vossenpleinstof en een nooit gebruikte gerecycleerde kussensloop.


En ook slabbetjes en hét babyjasje voor Mia, dat laatste is uiteraard Recept 23 uit Zo Geknipt; gemaakt uit een Spullenhulp-schort en diezelfde gerecycleerde kussensloop. 


En tenslotte enkele slabbetjes voor een nieuw aangekondigde baby die ons in de zomer zal vervoegen. Gemaakt met wat restjes, en een circusstofje dat ik meebracht ui Wit-Rusland. Een geweldig leuke kinderprint, gevonden tussen allerlei, mmm, zeer Russische prints, in een grootwarenhuis in Minsk. Ondergetekende zeer tevreden met de aankoop dus; ik maakte me geen illusies dat het voor de belachelijk lage prijs om bio-katoen zou kunnen gaan; maar op exotische bestemmingen durf ik me nog al eens laten verleiden door een gewone stof. Enkele maanden later was het echter wel uit met de pret toen ik op de Spoonflower-pagina van de geweldige Bora, dit tegenkwam. Ik heb met andere woorden zonder het te beseffen een goedkope kopie gekocht van een Bora-stofje (en het haar overigens wel laten weten, mocht u zich zorgen maken). Wat hebben we vandaag geleerd, beste vrienden? Altijd uitkijken met leuke goedkope stoffen op bizarre bestemmingen, het zou wel eens gewoon te mooi om waar te zijn kunnen zijn. Maar het blijft wel een heerlijke print, dus gebruik ik mijn piraterij-stofje op; en koop wat extra mooie biologische officiële Bora-tricot om het goed te maken.


3 opmerkingen:

  1. Die Russen toch ;) Nu heb jij tenminste een volwaardig excuus voor het aanschaffen van meters Bora-tricot. Schone babycadeaus! Echt niet te geloven dat Spullenhulp zulke toffe schorten heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil anders ook wel wat Bora-tricot kopen, ter extra compensatie ;-)
    En jouw babyjasje: wreed schoon stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie cadeautjes en wat een lief verhaal. Je hoeft geen stof ter compensatie te kopen hoor maar mocht je dat toch willen dan geef ik 10% korting; als bedankje. Geldt ook voor 'With love - by Eva' en 'a merlette blanche'. (http://www.boraillustraties.nl/shop)

    BeantwoordenVerwijderen